X 2015 r., "Jesienne powroty do lasu"

Wspólnie z GRH Beskidy wyruszyliśmy na szlaki Beskidu Sądeckiego w ramach „Jesiennych powrotów partyzanckich”. Dwudniowa wyprawa górska prowadziła po malowniczych stokach wokół Łomnicy Zdroju. Odwiedziliśmy liczne miejsca pamięci w tym: pomniki na Rechmanówce, pomnik na Pisanej Hali, Diabelski Kamień, Halę Turbacz i wiele innych.
Pierwszego dnia przeszliśmy trasę poza szlakami znakowanymi przez PTTK, częścią naszego indywidualnego szlaku i tak trafiliśmy na główny grzbiet Pasma Jaworzyny Krynickiej, z poniższych stoków podczas postojów podziwialiśmy miejsca znane nam z książek „Wspomnienia kuriera” czy „Tym groźniejszy, że zdecydowany zginąć”. Kolejny raz zanurzyliśmy się w gęstej atmosferze historii i weszliśmy na jesienny szlak donośnym wojskowym krokiem.
Nasza wyprawa poza przybliżeniem historii naszego regionu członkom grupy miała na celu przybliżyć ją turystom i gościom schroniska na Łabowskiej Hali. W głównej sali budynku przeprowadziliśmy wykład dotyczący działających w regionie oddziałów jak i wprowadzenie do pracy naszej GRH.
Nasze spotkanie z przyjaciółmi było również okazją do nakręcenia materiału filmowego i promocyjnego, wkrótce zapewne pojawi się wspaniały efekt pracy specjalisty „Maxa” z GRH Beskidy.
Dziękujemy !
Do zobaczenia znowu w górach

Popularne posty z tego bloga

XII 2017 r. Czerwony Groń, 74 rocznica obławy na obóz O.P. "Wilk"

14 II 2021 Przełęcz Przysłop

Program U.M.W.M. "Kocham Polskę" - Wizyty w szkołach (zdjęcia)